Saturday 2 December 2017

Efter 10 år har jeg endelig taget mig sammen til at se dette store mesterværk ...

Undskyld, jeg overdriver som sædvanligt. Der skulle ikke gå 10 år, men blot 9 år og 11 måneder, fra jeg købte remaken af HOUSE OF WAX (2005) med karakterskuespilleren Paris Hilton i en af hovedrollerne, og til jeg rent faktisk fik den set! Hvis du tror, jeg tar pis på den ærede læser, så ... nej. Jeg checkede min gamle faktura; Jeg købte den amk DVD fra cdwow i USA i januar måned 2008, og i dag skriver vi december 2017. 10 år. Og det var nu ellers ikke, fordi jeg gav for meget for filmen; 5 dollars inklusiv forsendelse! Nogle vil mene, at netop for denne film er det en yderst fair pris, haha.
Well, jeg smækkede endelig filmen på i går og var vildt overrasket. Den er virkelig underholdende. Nej, Paris Hilton bliver aldrig nogen god "skuespiller" (jeg bruger gåseøjne her for at undgå, at alverdens skuespillerlav sagsøger mig for at sætte lighedstegn mellem Hilton og skuespillerfaget), og man er lidt glad, da hun får en jernstang gennem hovedet i en fed kill-scene. Men altså, jeg var underholdt hele vejen igennem, og særlig slutningen er fed.

No comments:

Post a Comment