Thursday 8 October 2015

Selvom man er mega-flad kan man jo godt find et par godbidder til en billig penge!


Her lige en stak nye film, jeg har købt på det seneste. Øverst ses den danske exrental-VHS "Nattens ondskab", hvor det er EVILS OF THE NIGHT, der gemmer sig bag den danske titel. Filmen er mega-underholdende, men desværre er den danske udgave fælt censureret. Jeg har haft videoen længe, men har nu også endelig fået fat på den amk. DVD, som er helt uklippet og indeholder både den original biografudgave og TV-udgaven.



Og sådan ser det ud, når postbudet smider liiidt for meget med pakken!



Fire indkøb fra Amazon UK; SIGHTSEERS (fra instruktøren bag KILL LIST), AMERICAN MARY, HELL UP IN HARLEM (sequel til BLACK CAESAR), og den forbedrede director's cut-udgave af RAMBO 4. Det er den hollandske DVD, jeg har købt hjem. Holland er det eneste sted i verden, hvor dir's cut-udgaven er udsendt på DVD!




Endelig fik jeg købt GROTESK (som jeg selv er med i). Nu er det jo også kun otte måneder siden, den udkom. Resten af filmene er Fona2000-indkøb fra i lørdags, da jeg var til Faces in the Dark-festival (se tidligere indlæg).




No comments:

Post a Comment